Slim groeien met data-gedreven marketing

Jos Veldwijk

Technische groothandel Wildkamp is groot geworden met een klantgerichte aanpak, een groot assortiment en verstand van techniek. Wildkamp vestigingen worden daarom goed gevonden door professionals uit allerlei sectoren. Van installatie tot recreatie en van bouw tot agri. Maar hoe combineer je fysieke winkels met e-commerce ambities? In deze casus laat Jos Veldwijk zien hoe Wildkamp data gebruikt om slim te groeien, zowel online als offline.

Biografie

Jos is een Senior B2B marketeer met internationaal trackrecord en een duidelijke visie. Hij bepaalt een consistente strategie en vertaalt deze naar concrete plannen om commerciële doelen te bereiken. Jos werkt graag samen met talentvolle professionals in multidisciplinaire teams op het gebied van marketing, communicatie, service en sales. Hij streeft altijd naar groei van organisaties, teams en individuele collega’s. Jos is besluitvaardig, enthousiast en extreem klantgericht. Altijd met passie voor het vak, oog voor kwaliteit en open voor vernieuwing.

Bedankt

Bedankt voor je deelname!