Door inzetten e-mail automation meer traffic

Mick Lodder en Joris de Bruijne

E-mailmarketing is bij uitstek een middel om in te zetten om goede communicatie met je klant te bereiken. Door gebruik van data kun je je klantcommunicatie verbeteren en slimmer maken en daarmee veel effectiever. Daarmee is e-mail een heel innovatief kanaal, of kan het zijn als je goed toepast en vooral naar data en personalisatie kijkt. Daarnaast zijn er in e-mail innovatieve toepassingen rondom video, personalisatie van content en opmaak technieken die veel mensen nog niet kennen. Leuk om te delen en praktisch te maken en voor iedereen begrijpbaar en toepasbaar.

 

Biografie

Joris zijn werkende leven staat al lang in het teken van succesvolle e-mailmarketing. En met marketing automation wordt dat alleen maar meer. De kansen die hier liggen, pakt hij graag op en helpt bedrijven écht resultaat uit hun e-mailmarketing te halen. Hij is founder van SOLVM, investeerder en helpt bedrijven graag met uiteenlopende vraagstukken rondom Commerciële strategie en Marketing management. Altijd gericht op concrete doorvertaling naar tactiek en uitvoering met klant en je eigen doelstellingen als uitgangspunt. Het spotten van kansen, ontwikkelen van strategie en beleid in commerciële omgeving en dit praktisch toepasbaar maken is waar hij blij van wordt.

Mick is na 20 jaar in e-mailmarketing in heel diverse branches te hebben gewerkt SOLVM gestart om bedrijven te helpen met goede, slimme en effectieve e-mailmarketing op basis van de customer life cycle.

Bedankt

Bedankt voor je deelname!